قطرانرژی درصدد به دست گرفتن فعالیت های بازاریابی LNG قطرگاز است.

هفته سوم فروردین 1402 خانه گاز ایران   

قطرانرژی در 20 فوریه 2023 اعلام کرد که تمام بازاریابی و فعالیت های مرتبط به ال ان جی را که هم اکنون توسط قطرگاز اداره می شود، به دست خواهد گرفت.

قطرانرژی در 20 فوریه 2023 اعلام کرد که تمام بازاریابی و فعالیت های مرتبط به ال ان جی را که هم اکنون توسط قطرگاز اداره می شود، به دست خواهد گرفت. پیش بینی می شود ادغام چنین فعالیت هایی در قطرانرژی تا پایان سال 2023 به پایان برسد.
قطرانرژی می‌گوید: «همسویی تقویت‌شده فعالیت‌های بازاریابی LNG در قطر انرژی، مجموعه ای ترکیبی از توانایی‌های فنی، تجاری و مالی هر دو سازمان را در جهت ایجاد مرکزی پیشرفته برای بازاریابی و فروش تمام محصولات انرژی صادر شده از کشور قطر، به کار خواهد گرفت».
«سعد بن شریدا الکعبی»، مدیر عامل قطر انرژی گفت که ادغام فعالیت های بازاریابی LNG در قطر انرژی یک تصمیم استراتژیک است. قطرانرژی در حال حاضر بازاریابی و فروش کلیه محصولات تولید شده برای صادرات توسط شرکت¬های وابسته به خود را به استثنای LNG و هلیوم مدیریت می¬کند و پس از ادغام قادر خواهد بود محصولات و خدمات متنوعی را با سبد بهینه یکپارچه برتر ارائه دهد.

 

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.