شرکت ریلاینس و بریتیش پترولیوم، تولید گاز از مخازن غنی آبهای سواحل شرقی هند را آغاز کردند

هفته چهارم اردیبهشت 1402 خانه گاز ایران   

ریلاینس و بریتیش پترولیوم تولید گاز از مخازن گازی واقع در آب‌های عمیق سواحل شرقی هند را آغاز کرده اند که با این اقدام، سهم تولید گاز طبیعی در سبد انرژی هند افزایش می‌یابد.

ریلاینس و بریتیش پترولیوم تولید گاز از مخازن گازی واقع در آب‌های عمیق سواحل شرقی هند را آغاز کرده اند که با این اقدام، سهم تولید گاز طبیعی در سبد انرژی هند افزایش می‌یابد. این پروژه‌ها تا سال ۲۰۲۳ ، حدود ۱۵ درصد از تقاضای گاز طبیعی هند را تامین می کنند. بر اساس آخرین نتایج سه ماهه، ریلاینس آزمایش کشتی شناور تولید، ذخیره ، تخلیه و سایر سازه‌های زیردریایی در میدان گازی MJ واقع در بلوک KG-D6 را آغاز کرده است.
افزایش تولید گاز از میدان MJ، همراه با تولید مداوم از میادین R Cluster  و Satellite Cluster، احتمالاً کل تولید گاز را از کی‌جی-‌دی۶ به 30 میلیون متر مکعب در روز در سال مالی جاری از اول آوریل تا 31 مارس 2024 افزایش می دهد. 

 

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.