یکی از مدیران گاز پروم : صادرات روزانه گاز روسیه به اروپا از طریق اوکراین، 40.7 میلیون متر مکعب است

هفته سوم خرداد 1402 خانه گاز ایران   

به نقل از یکی از مدیران گازپروم روسیه، گازپروم از طریق اوکراین حجم 40.7میلیون متر مکعب گاز در روز را توسط ایستگاه پمپاژ گاز سودژا Sudzhaدر منطقه کورسک روسیه برای اروپا تامین می کند.

به نقل از یکی از مدیران گازپروم روسیه، گازپروم از طریق اوکراین حجم 40.7میلیون متر مکعب گاز در روز را توسط ایستگاه پمپاژ گاز سودژا Sudzhaدر منطقه کورسک روسیه برای اروپا تامین می کند. وی گفت این پیشنهاد توســط طرف اوکراینی، تایید شده است در حالی که درخواست استفاده از ایستگاه پمپاژ گاز سوخرانوفکا رد شده است.» در روز پنجشــنبه21اردیبهشت نیز میزان پمپاژ40.7میلیون مترمکعب بوده است. بر اســاس داده های ارائه شده توسط زیرســاخت گاز اروپا (GIE)، برداشــت گاز از تاسیسات ذخیره سازی گاز زیرزمینی اروپا ( UGS) در 10می به30میلیون متر مکعب رسید؛ این در حالی است که مجموع پمپاژ263میلیون متر مکعب است.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.