آذر نیوز: پیشنهاد رئیس جمهور ترکمنستان جهت اجرای پروژه های جدید در جهت صادرات گاز این کشور به چین

هفته اول تیر 1402 خانه گاز ایران   

به گزارش آذرنیوز به نقل از رســانه های ترکمنستانی، «سردار بردی محمداف،» رئیس جمهور ترکمنستان، در اولین اجلاس آسیای مرکزی و چین که از18تا19می2023در شهر شیان چین برگزار شد

به گزارش آذرنیوز به نقل از رســانه های ترکمنستانی، «سردار بردی محمداف،» رئیس جمهور ترکمنستان، در اولین اجلاس آسیای مرکزی و چین که از18تا19می2023در شهر شیان چین برگزار شد، پیشنهاد ادامه کار برای اجرای پــروژه های جدید مربوط به تامین گاز طبیعی ترکمنســتان به چین را داد. چراکه سیاست انرژی ترکمنستان مبنی بر تنوع بخشیدن به عرضه منابع انرژی ترکمنستان به بازارهای بین المللی است. بردی محمداف همچنین تاکید کرد که نمونه واقعی و مثبت همکاری در این زمینه، خط لوله گاز ترکمنســتان - چین است که به لطف این موضوع، شــرکای چینی در حال حاضر در حال توسعه صنعت خود هستند و نیازهای جمعیت چین به گاز طبیعی را تامین می کنند.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.