تحریمهای جدید آمریکا علیه سازمانهای تحقیقاتی و خدماتی نفت و گاز روسیه

هفته اول تیر 1402 خانه گاز ایران   

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) گزارش داد که ایالات متحده بیش از20سازمان روسی را که در حوزه خدمات و تحقیقات برای شرکت های نفت، گاز و شیمیایی تخصص دارند، در فهرست تحریم های خود قرار داده است.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) گزارش داد که ایالات متحده بیش از20سازمان روسی را که در حوزه خدمات و تحقیقات برای شرکت های نفت، گاز و شیمیایی تخصص دارند، در فهرست تحریم های خود قرار داده است. تحریــم علیه مؤسســات تحقیقاتی نفت و گاز از جمله مؤسســه تحقیقات انرژی آکادمی علوم روســیه؛ موسسه شیمی نفت، شعبه سیبری آکادمی علوم روسیه و .... همچنین چهار موسسه دانشگاهی: دانشــگاه دولتی نفت و گاز گوبکین روسیه، دانشگاه معدن سنت پترزبورگ (موسســه معدن)، دانشــگاه فنی نفت دولتی گروزنی و دانشگاه اکتشافات زمین شناسی دولتی روسیه و تعدادی از شرکت های ارائه دهنده خدمات و تولید محصولات بخش انرژی اعمال شده است. کارخانه لاســتیک مصنوعی کازان و تعدادی از شرکت های مشاوره از جمله ویگون مشاور که در بخش انرژی تخصص دارد نیز در لیست تحریم قرار گرفتند.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.