انتقاد شرکت انرژی ترنسفر آمریکا از عدم تمدید مجوز صادرات ال ان جی توسط دولت این کشور

هفته اول تیر 1402 خانه گاز ایران   

شرکت انرژی ترنسفر، از رد تمدید مجوز صادرات وزارت انرژی ایالات متحده ( DOE ) برای پروژه صــادرات گاز طبیعی مایع لوئیزیانا در یک پرونــدهDOEانتقاد کرد

شرکت انرژی ترنسفر، از رد تمدید مجوز صادرات وزارت انرژی ایالات متحده ( DOE ) برای پروژه صــادرات گاز طبیعی مایع لوئیزیانا در یک پرونــدهDOEانتقاد کرد و به دنبــال بازبینی مجدد بود.DOE درخواســت شرکت انتقال انرژی برای تمدید ســه ساله پروژه چند میلیارد دلاری ال ان جــیLake Charlخود را رد کرد و گفت که این درخواست با معیارهای موردنظر برای اعطای تمدید دوم مطابقت ندارد. یک فرد آشــنا با تفکرDOEگفت: «تمامی تاسیســات صادرات گاز طبیعی مایع ایالات متحده که در حال حاضر فعال هستند، سرمایه گذاری مالی را تضمین کردند، ساخته شدند و صادرات را در بازه مجوز هفت ساله اولیه ارائه شده توسطDOEآغاز کردند.» شرکت انرژی ترنســفر گفت که برای جبران تاخیرهای برنامه ریزی نشده و «کمبود شدید» تجهیزات مورد نیاز برای ساخت پروژهLake Charlبه تمدیدی3ســاله نیاز دارد و اگر تمدید اعطا شود، شرکت می تواند تا پایان ســال جاری ســرمایه گذاری رسمی در این پروژه انجام دهد. شــرکت انتقال انرژی آماده است تا اواســط جولای قرارداد خرید مهندسی و ســاخت و ساز منعقد کند. این پروژه به دلیل همه گیری 19-COVIDبه تعویق افتاد که به طور قابل توجهی تقاضا برای ال ان جی را کاهش داد و باعث ایجاد چالش های زنجیره تامین با تامین کنندگان آن شد.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.