پاکستان، خبر از آغاز صادرات گاز طبیعی آذربایجان ، این کشور از ماه جولای 2023داد

هفته چهارم تیر 1402 خانه گاز ایران   

آذربایجان از ماه جولای2023ارســال کانتینرهای باری گاز طبیعی مایع به پاکستان را آغاز خواهد کرد که این یکی از دستاوردهای مهم پاکســتان در تأمین نیازهای انرژی خود پــس از واردات نفت خام روسیه است.

آذربایجان از ماه جولای2023ارســال کانتینرهای باری گاز طبیعی مایع به پاکستان را آغاز خواهد کرد که این یکی از دستاوردهای مهم پاکســتان در تأمین نیازهای انرژی خود پــس از واردات نفت خام روسیه است. دفتر نخستوزیری پاکستان در بیانیهای اعلام کرد که این تصمیم در جریان دیدار «شــهباز شــریف» نخســتوزیر و «الهام علیاف» رئیس جمهور آذربایجان در باکو اتخاذ شده است.  وی افــزود: «هر ماه یک محموله ال ان جی بــا نرخهای امتیازی از آذربایجان به پاکســتان می رسد و شــرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان، ســوکار، نیاز پاکستان برای واردات ماهانه یک محموله بزرگ گاز ال ان جی را تأمین خواهد کرد.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.