سرمایه گذاری چند میلیون پوندی برای پایانه ال ان جی South Hook انگلستان

هفته سوم آذر1401 خانه گاز ایران   

پس از اینکه دولت قطر اعلام کرد از سایت Pembrokeshire برای توسعه استفاده خواهد کرد، پایانه ال‌ان‌جی South Hook در صف سرمایه‌گذاری چند میلیون پوندی بیشتر قرار گرفت.

پس از اینکه دولت قطر اعلام کرد از سایت Pembrokeshire برای توسعه استفاده خواهد کرد، پایانه ال‌ان‌جی South Hook در صف سرمایه‌گذاری چند میلیون پوندی بیشتر قرار گرفت. قطر با افزایش ۲۵ درصدی واردات بین‌المللی ال‌ان‌جی، تصمیم گرفته است که پایانه South Hook را ارتقا دهد تا بتواند تقاضا را برآورده کند.

حدود 18 روز زمان لازم است تا بزرگترین حامل های ال ان جی در جهان، 266000 متر مکعب ال‌ان‌جی را پس از عبور از کانال سوئز، از میان دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس به Pembrokeshire منتقل کنند.

هنگامی که حامل‌های ال‌ان‌جی به پایانه South Hook می‌رسند، محموله آنها در مخازن بزرگ و مخصوص تخلیه می‌شود. ظرفیت پردازش این ایستگاه در حال حاضر 15.6 میلیون تن گاز در سال است که معادل حدود 20 درصد از نیاز روزانه گاز طبیعی بریتانیا است.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.