احتمال افزایش تولید گاز اتریش از 1/3به 2میلیارد مترمکعب در سال با کشف ذخایر جدید توسط OMV

هفته چهارم مرداد 1402 خانه گاز ایران   

شــرکت اتریشــیOMVدر بیانیه ای رســانه ای اعلام کرد که چاه اکتشــافی2a-Wittau Tiefدر جنوب اتریش به گاز طبیعی برخورد کرده است.

شــرکت اتریشــیOMVدر بیانیه ای رســانه ای اعلام کرد که چاه اکتشــافی2a-Wittau Tiefدر جنوب اتریش به گاز طبیعی برخورد کرده است. این شــرکت بیان کرد که پس از پنج ماه عملیات، چاه تا عمق نهایی16400فوت حفر شــد.OMVگفت که این بزرگ ترین اکتشاف گاز طبیعی اتریش در40سال گذشته است و انتظار می رود سهم قابل توجهی در امنیت عرضه برای مشتریان خود باشد. به گفته «آلفرد استرن،» رئیس هیئت اجرایی و مدیرعامل ، OMVدر حالی که ما به کار بر روی استراتژی خود برای تنوع بخشیدن به منابع تامین گاز طبیعی ادامه می دهیم، این یافته جدید کمک بزرگی به تامین گاز طبیعی مشتریان ما به ویژه در اتریش است و انتظار می رود تولید محلی ما افزایش یابد و پس از توســعه کامل این کشف، OMVتوقع دارد تولید گاز طبیعی در اتریش50درصد افزایش یابد. این شرکت گفت که OMVدر حال حاضر در حال بررسی گزینه های مختلف برای ارزیابی بیشتر میدان و همچنین توسعه سریع در ارتباط با تاسیســات گاز طبیعی تحت اداره  OMVدر ،Aderklaaواقع در 10کیلومتری اکتشاف جدید اســت. در حال حاضر میزان ذخایر گاز اتریش با احتســاب5میلیارد متر مکعب ذخایر جدید کشف شده توسطOMVدر حدود13/5میلیارد مترمکعب تخمین زده می شود. میزان تولید گاز اتریش نیز در حدود1/3میلیارد مترمکعب می باشد، همچنین میزان مصرف این کشور در حدود 8میلیارد مترمکعب در سال است.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.