بزرگترین کارخانه Bio-LNGآلمان با حجم روزانه 25متریک تن آماده راه اندازی است

هفته چهارم مرداد 1402 خانه گاز ایران   

بزرگترین کارخانــه یکپارچه گاز طبیعی زیســتی مایع Bio-LNG آلمان قرار اســت پس از اتمام موفقیت آمیز کار تبدیل و مونتاژ در  BioEnergie Park Güstrowدر مکلنبورگ-وسترن پومرانیا، تولید خود را آغاز کند.

بزرگترین کارخانــه یکپارچه گاز طبیعی زیســتی مایع Bio-LNG آلمان قرار اســت پس از اتمام موفقیت آمیز کار تبدیل و مونتاژ در  BioEnergie Park Güstrowدر مکلنبورگ-وسترن پومرانیا، تولید خود را آغاز کند. EnviTec Bioenergie Güstrow «فرانک هینکن»، مدیــر عامــل توضیح داد: «Bio-CO2تولید شــده می تواند در بخش های تولید مواد غذایی و نوشیدنی ها یا در گلخانه ها استفاده شود.» به گفته «یورگن تنبرینک»، مدیر ارشــد فناوری،EnviTec Biogas از طریق این اقتصاد چرخشی فعال، ما به بخش حمل و نقل سبزتر کمک مهمی می کنیم. انتظار می رود این تاسیسات که قرار است در اواخر تابستان امســال شروع به کار کند، روزانه25متریک تن-Bio LNGبرای حمل و نقل سنگین تولید کند. قرارداد ســبز،Bio-LNGرا به عنوان یــک راه حل ممکن برای کربن زدایی انتشارCO2در حمل و نقل تا90درصد معرفی کرده است. این امر بیشــتر بر این مبنا قرار دارد که شبکه گاز اتحادیه اروپا ٪100برای Bio-LNGآماده اســت و نیاز آن به تغییر کاربــری کم، یا بدون نیاز است. ارقام منتشر شده توسط انجمن بیوگاز اروپا نشان می دهد که Bio-LNGقرار است تا سال2030ده برابر شود.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.