Técnicas Reunidas اعلام کرد که این شرکت اسپانیایی، برنده قرارداد مهندسی و ساخت LNGدر قطر به ارزش 516میلیون یورو شده است

هفته چهارم شهریور1402 خانه گاز ایران   

Técnicas Reunidas قرارداد قابــل توجهی به ارزش 516میلیون یورو (556میلیون دلار) با قطر انرژی منعقد کرده است.

Técnicas Reunidas قرارداد قابــل توجهی به ارزش 516میلیون یورو (556میلیون دلار) با قطر انرژی منعقد کرده است. این قرارداد مســتلزم اجرای فعالیت های مهندســی، تدارکات و ساخت و ساز ( EPC)در میدان شمالی، بزرگترین میدان گاز طبیعی در سطح جهان است. پروژه میدان شمالی واقع در بخش شمال شرقی شبه جزیره قطر، قرار اســت شاهد پیشرفت های قابل توجهی از این مشارکت باشد. این شرکت اسپانیایی مسئولیت مجموعه ای از وظایف حیاتی را بر عهده خواهد داشت که شامل ایجاد خطوط لوله، اتصالات متقابل،
سیستم های کمکی و سایر عناصر تکمیلی برای تاسیسات گاز طبیعی مایع ( LNG)است. علاوه بر اجزای اصلی، این قرارداد شــامل فعالسازی مخازن جدید  ،LNGدر کنار نقاط بارگیریLNGاختصاصی، کمپرسورهایBOGو تجهیزات متصل به هم میشود. میدان شمالی دارای ظرفیتی اســت که معادل  10درصد ذخایر گاز طبیعی شناخته شده کره زمین است و قطر را در جایگاه سومین کشور در سطح جهان از نظر ذخایر تایید شده قرار می دهد. با انعکاس این پیشــرفت،Técnicas Reunidasبیان کرد که این دستاورد در راســتای تقویت همکاری مستمر خود با قطر انرژی، با توجه به مشارکت گسترده این شرکت در پروژه توسعه میدان شمالی از آغاز سال2021است.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.