سخنگوی وزارت صنعت و تجارت روسیه اظهار داشت که تا سال 2030، بومی سازی تجهیزات فناوری LNG این کشور به میزان 80درصد افزایش خواهد یافت

هفته چهارم شهریور1402 خانه گاز ایران   

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت روسیه به خبرنگاران گفت: روسیه قصد دارد تا سال2030سهم تجهیزات داخلی را در فناوری هایLNG تا 80درصد افزایش دهد.

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت روسیه به خبرنگاران گفت: روسیه قصد دارد تا سال2030سهم تجهیزات داخلی را در فناوری هایLNG تا 80درصد افزایش دهد. این وظیفه در استراتژی به روز شده برای توســعه صنعت تولید روسیه تا ســال2035گنجانده شده است و توسط دولت این کشور در جلسه23اوت مورد حمایت قرار گرفت. به طور کلی، این ســند برنامه ای را برای افزایش حجم تولید داخلی تجهیزات نفت و گاز تا سال2024به375میلیارد روبل، تا سال2030 به 487میلیارد روبل و تا ســال 2035به 490میلیارد روبل ارائه می دهد.
در عین حال، در این دوره ســهم تجهیزات روسیه در ساختار تجارت نفت و گاز باید از ٪70به ٪90از طریق توسعه راه حل های داخلی برای شکستگی هیدرولیک و توسعه ذخایر محدود افزایش یابد.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.