مدیرعامل ادنوک گاز اعلام کرد که برای تامین ، LNGمعامله ای با ارزش بیش از 450میلیون دلار با پتروچاینا امضا کرده است

هفته سوم مهر 1402 خانه گاز ایران   

ادنوک گاز معامله ای به ارزش بیــن1.65تا2میلیارد درهم (450تا 550میلیون دلار ) برای تامین گاز طبیعی مایع با شرکت بین المللی پتروچاینا امضا کرده است.

ادنوک گاز معامله ای به ارزش بیــن1.65تا2میلیارد درهم (450تا 550میلیون دلار ) برای تامین گاز طبیعی مایع با شرکت بین المللی پتروچاینا امضا کرده است. این معامله حضور این شرکت را در بازار چین تقویت می کند. گاز طبیعی با تولید گازهای گلخانه ای کمتر در مقایسه با سایر سوخت های فسیلی، به عنوان یک سوخت حیاتی در نظر گرفته می شود. «احمد محمد البری»، مدیر عامل شــرکت مستقر در ابوظبی، گفت: «ما از امضای این قرارداد تامینLNGبا شرکت پتروچاینا خرسندیم و حضور خود را در یکی از سریع ترین بازارهای گاز در جهان تقویت می کنیم. ادنوک گاز و این توافقنامه نقش ما را به عنوان تامین کننده اصلیLNGدر شرق و جنوب آسیا و فراتر از آن تقویت می کند. تاسیسات الانجی ادنوک در جزیره داس، مرکز عملیات نفت و گاز قرار دارد که نقش عمدهای در عملیات تولید بالادســتی ادنوک ایفا میکند.
LNGبه مشتریانی در سرتاسر جهان ارسال میشود که از تأسیسات گازیسازی مجدد استفاده میکنند وLNGرا دوباره به گاز تبدیل کنند که برای تولید برق و تأمین مشتریان نهایی استفاده میشود.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.