معاون بازاریابی جهانی LNGاکسون: شرکت اکسون موبیل به دنبال فرصتهای بازار و سرمایه گذاری پائین دستی LNGدر چین است

هفته سوم مهر 1402 خانه گاز ایران   

شرکت انرژی اکسون موبیل، چین را بهرغم کاهش اخیر تقاضا در این کشور به عنوان یک بازار رشــد بلندمدت قوی برای گاز طبیعی مایع (LNG ) می بیند و به دنبال فرصتهای بالقوه پایین دســتی در این کشور است.

شرکت انرژی اکسون موبیل، چین را بهرغم کاهش اخیر تقاضا در این کشور به عنوان یک بازار رشــد بلندمدت قوی برای گاز طبیعی مایع (LNG ) می بیند و به دنبال فرصتهای بالقوه پایین دســتی در این کشور است. «اندرو بری،» معاون بازاریابی جهانیLNGدر این شرکت مستقر در ایالات متحــده، در مصاحبه با رویترز گفت: ما در مورد فرصت های مختلف بازار پایین دستی و همچنین سرمایه گذاری در پایین دست چین صحبت می کنیم و انتظار داریم که احتمالا سریعتر از اروپا شاهد بازگشت تقاضای (چین) باشیم؛ چراکه بخشی از تقاضای تخریب شده اروپا ، به طور بالقوه پایدارتر است. او اشاره کرد که اعتصابات احتمالی در کارخانه هایLNGدر استرالیا اخیرا باعــث افزایش30تا40درصدی قیمت های اروپایی شــده است. او گفت: وقتی بازاری متعادل دارید، این فعالیتهای بالقوه کوچکتر میتوانند مقداری نوسان ایجاد کنند و افزود که با توجه به تقاضای اروپا برای جایگزینی گاز روسیه و زمان لازم برای ساخت تاسیسات مایع سازی، صنعتLNGدر چند ســال آینده پیش از شروع به کار پروژه های جدید ،LNGشاهد وضعیت عرضه چالش برانگیز خواهد بود.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.