بریتیش پترولیوم سومین قرارداد بلندمدت برداشت LNG از تاسیسات Woodfibre LNG مستقر در بریتیش کلمبیای کانادا رابه میزان0/45میلیون تن در هر سال به مدت15سال را امضا کرد

هفته سوم مهر 1402 خانه گاز ایران   

بریتیش پترولیوم ســومین قــرارداد بلندمدت برداشــتLNGاز تاسیسات  Woodfibre LNGمســتقر در بریتیش کلمبیا، کانادا را منعقد کرده است.

بریتیش پترولیوم ســومین قــرارداد بلندمدت برداشــتLNGاز تاسیسات  Woodfibre LNGمســتقر در بریتیش کلمبیا، کانادا را منعقد کرده است. با قرارداد اضافی برای برداشت 0.45میلیون تن در هر ســالLNGبه مدت15سال به صورت ،FOBتمام تولیدLNG از تأسیســات صادراتی Woodfibre LNGبا برداشــت شرکت در مجموع 1.95تن در هر سال و باقیمانده بر اساس برداشت انعطاف پذیر، اکنون برای فروش بهBPتضمین شده است. بریتیش پترولیوم به جستجوی فرصتها در سراسر زنجیره ارزش گاز ادامه میدهد، زیراLNGرا بخش مهمی از گذار انرژی و محور خود برای تبدیل شدن به یک شرکت انرژی یکپارچه میداند. از آنجایی کهbpدر تلاش است تا ســبد30 LNGمیلیون تنی را تا سال2030 بســازد، منبع تامین اضافی ساحل غربی کانادا، سبدLNGانعطاف پذیر و با کیفیت BPرا گســترش می دهد و توانایی این شرکت را برای پاســخگویی به تقاضای رو به رشد جهانی گاز طبیعی افزایش می دهد. از آنجایــی که جهان به دنبال انرژی ایمن، مقرون به صرفه و با کربن کمتر اســت، انتظار می رود تقاضای جهانی برایLNGهمچنان به رشد خود ادامه دهد و این منبع عرضه اضافی کانادا، موقعیت عرضه BPرا در منطقه اقیانوس آرام بیشــتر خواهد کرد. «جاناتان شپرد،» معاون تجارت جهانیLNGشــرکت ،BPگفت: ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری نزدیک خود باWoodfibre LNGهستیم. بریتیش پترولیوم علاوه بر تضمین حقوق برداشــتLNGاز پروژه، حمل و نقل ایمن و قابل اعتماد گاز به تاسیسات صادراتی وود فایبر LNGرا در طول مدت15سال فراهم خواهد کرد.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.