رویترز: شرکت سوکار آذربایجان ، تجارت LNGرا در سنگاپور آغاز کرده است

هفته اول آبان 1402 خانه گاز ایران   

بــه گــزارش رویترز«مریم المــاس زاده،» مدیربخش بازرگانی شرکت سوکار، تجارت گاز طبیعــی مایع را در ســنگاپور آغاز کرده اســت تا بتواند تقاضای فزاینده در آسیا را تامین کند.

بــه گــزارش رویترز«مریم المــاس زاده،» مدیربخش بازرگانی شرکت سوکار، تجارت گاز طبیعــی مایع را در ســنگاپور آغاز کرده اســت تا بتواند تقاضای فزاینده در آسیا را تامین کند. تلاشهای سوکار برای تصاحب بازارهای آســیایی بــه دنبال گســترش فعالیتهــای تجــارت گاز در اروپا در چند سال گذشته است. سوکار همچنین در حال بررسی سرمایه گذاری در پروژه های تبدیل LNGبه برق در سراسر آسیا است. انتظار مــی رود که تقاضــای LNGپس از ســقوط قیمت ها از بالاترین رکورد قیمت پس از شروع بحران میان روسیه و اوکراین، افزایش یابد. با کاهش قیمت ها، خریداران  LNGدر آســیا، به ویژه کشورهای نوظهور، فعالیت هــای خرید تــک محموله خود را گســترش داده اند. با افتتــاح پایانه های واردات در ســال جاری، ویتنــام و فیلیپین جدیدترین شرکت کنندگان در بازار جهانی LNGهستند.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.