پوتین: همکاری با کشورهای دوست در زمینه تولید گاز طبیعی مایع، تاثیر منفی محدودیت های تحریمی در حوزه فناوری را کاهش می دهد.

هفته دوم آبان 1402 خانه گاز ایران   

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روســیه، در جلسه عمومی هفته انرژی روسیه گفت که تأثیر منفی محدودیت های تحریمی بر تولید گاز طبیعــی مایع را می توان از طریق همکاری با کشورهای دوست کاهش داد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روســیه، در جلسه عمومی هفته انرژی روسیه گفت که تأثیر منفی محدودیت های تحریمی بر تولید گاز طبیعــی مایع را می توان از طریق همکاری با کشورهای دوست کاهش داد. وی افزود: امروز ما بــا محدودیتهایی در زمینه تامین فناوریها و تجهیزات و همچنین کشتی های حمل ال ان جی مواجه هستیم، با این حال تکــرار میکنم برای کاهش این خطرات، نه تنها باید با کشــورهای دوست همکاری کنیم، بلکه به سرعت نیز نیاز داریم. ما بایــد راه حل های خــود را آماده کرده و ظرفیت تولید جدید را راه اندازی می کنیم. وی همچنین برنامه های بلندپروازانه روسیه در زمینهLNGرا یادآور شد. پوتین خاطر نشــان کــرد: «در دهه آینده، تولید باید سه برابر شود و به100میلیون تن در سال برســد. حجم سرمایه گذاری برنامه ریزی شده از  6تریلیون روبل فراتر می رود، و بســیار مهم است که پروژه های روسیه به مزیت رقابتی خود در بازار، پی ببرند

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.