خبرگزاری دولتی عمان: عمان ال ان جی قراردادهای عرضه با سهامداران را تا سال 2034 تمدید می کند

هفته چهارم آبان 1402 خانه گاز ایران   

خبرگــزاری دولتی عمــانONAگــزارش داد که عمــان ال ان جی قراردادهایی را برای تمدید عرضه به سهامداران از جمله شل و توتال انرژی تا10سال پس از سال2024امضا کرد. به نقل از «سلیم العوفی،» وزیر انرژی عمان، ال ان جی عمان سالانه حدود هفت میلیون تن ال ان جی را برای حدود10سال عرضه خواهد کرد که قیمت آن به قیمت جهانی نفت مرتبط است.

خبرگــزاری دولتی عمــانONAگــزارش داد که عمــان ال ان جی قراردادهایی را برای تمدید عرضه به سهامداران از جمله شل و توتال انرژی تا10سال پس از سال2024امضا کرد. به نقل از «سلیم العوفی،» وزیر انرژی عمان، ال ان جی عمان سالانه حدود هفت میلیون تن ال ان جی را برای حدود10سال عرضه خواهد کرد که قیمت آن به قیمت جهانی نفت مرتبط است. همچنین قراردادهایی با سهامدارانQalhat LNGامضا شد.Qalhat LNGبین چهار تا پنج ســال، حدود3.8میلیون تن ال ان جی در هر ساعت عرضه خواهد کرد.
العوفی افزود: قراردادهای موجود در آغاز ســال2025یا اوایل ســال 2026منقضی می شوند و قراردادهای جدید، «توافقات مقدماتی برای فروش ال ان جی پس از سال »2024بود. ONAگفت که هدف از این قراردادها کمک به افزایش درآمد عمان از گاز طبیعی است.ONAبه نقل از «طلال العوفی،» رئیس عمان ال ان جی که همچنین مدیر اجرایی شرکت نفت دولتیOQاست، گفت که عمانLNGقصد دارد «شراکت استراتژیک خود را با شرکت های بین المللی مختلف» در سال2024تمدید کند.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.