شرکت سنگاپور ال ان جی دومین پایانه ال ان جی این کشور را با ظرفیت5میلیون تن در سال توسعه می دهد

هفته چهارم آبان 1402 خانه گاز ایران   

شرکت ســنگاپور ال ان جی (SLNG)دومین پایانه ، ال ان جی این کشور را با ظرفیت تامین گاز تا5میلیون تن در سال توسعه و راه اندازی خواهد کرد.

شرکت ســنگاپور ال ان جی (SLNG)دومین پایانه ، ال ان جی این کشور را با ظرفیت تامین گاز تا5میلیون تن در سال توسعه و راه اندازی خواهد کرد. SLNGدر حال بررسی گزینه اســتفاده از واحد ذخیره سازی شناور و تبدیل مجدد گازFSRUبرای ترمینال دوم است. انتظار می رود ظرفیت تامین گاز آن تقریبانصف اولین ترمینال کشــور باشد که متعلق به SLNGاست و در ساحل جزیره جورونگ واقع شده است. SLNGظرفیت را برای ارائه خدمات بیشــتر مرتبط باLNGافزایش می دهد و سنگاپور را به عنوان یک مرکز تجاری کلیدی برای ال ان جی تقویت می کند. این ترمینال از طریق یک خط لوله خشکی که به عنوان بخشی از پروژه نصب می شود، به شبکه خط لوله گاز سنگاپور متصل خواهد شد.SLNGاعلام کرده که قصد دارد تا پایان دهه، دوم ترمینال را به بهره برداری برساند و به زودی مناقصه ای برای اجارهFSRUصادر خواهد کرد.
بیانیهSLNGپس از آن منتشر شــد که دولت سنگاپور اعلام کرد که در سال 2024یک نهاد برای خرید و مدیریت تامین گاز طبیعی برای بخش برق به صورت متمرکز ایجاد خواهد کرد، چراکه این کشور برای تولید95درصد برق خود به گاز متکی است؛ لذا به دنبال تقویت امنیت انرژی خود می باشد.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.