رئیس گاز پروم: گازپروم و CNPC بر سر حجم بیشتری از انتقال گاز از طریق خط لوله Power of Siberia تا پایان سال 2023 توافق کردند

هفته چهارم آبان 1402 خانه گاز ایران   

پس از نشســت« الکســی میلــر» رئیس گازپروم، و « دای هولیانگ»، رئیس هیئت مدیرهCNPCچین شرکت گازپروم و CNPC چین الحاقیه ای به قرارداد خرید و فروش گاز از طریق مسیر شرقی (Power of Siberia) برای حجم اضافی گاز روسیه به چین تا پایان سال2023امضا کردند.

پس از نشســت« الکســی میلــر» رئیس گازپروم، و « دای هولیانگ»، رئیس هیئت مدیرهCNPCچین شرکت گازپروم و CNPC چین الحاقیه ای به قرارداد خرید و فروش گاز از طریق مسیر شرقی (Power of Siberia) برای حجم اضافی گاز روسیه به چین تا پایان سال2023امضا کردند. طبق برنامه اولیه برای افزایش محموله ها، برنامه ریزی شده بود که در سال2023حجم گاز به22میلیارد متر مکعب افزایش یابد. به گفته میلر،Power of Siberiaبه زودی به ظرفیت کامل خواهد رسید و سپس گازپروم به بزرگترین تامین کننــده گاز چین تبدیل خواهد شد.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.