شرکت پاکستان ال ان جی از طریق مناقصه، قرارداد خریدی با قیمت 17/95دلار در هر میلیون بی تی یو با عمان ال ان جی منعقد کرد

هفته چهارم آذر 1402 خانه گاز ایران   

شرکت پاکســتان ال ان جی (PLL )برای به حداقل رساندن اوج کمبود گاز در زمستان، قــراردادی بــا -OQ Tradingعمان - برای تحویل محمولهLNGدر هفته دوم ژانویه با قیمت توافقی17.95دلار برای هر میلیون بی تی یو منعقد کرد.

شرکت پاکســتان ال ان جی (PLL )برای به حداقل رساندن اوج کمبود گاز در زمستان، قــراردادی بــا -OQ Tradingعمان - برای تحویل محمولهLNGدر هفته دوم ژانویه با قیمت توافقی17.95دلار برای هر میلیون بی تی یو منعقد کرد. پیش از این، این شرکت چهار پیشنهاد بین المللی را در برابر مناقصه فوری خود دریافت کرده بود.OQ Tradingبرای عرضه محموله  LNGبا  18.46دلار در هر میلیون بی تی یو، کمترین میزان قیمت پیشنهادی را داشت. از ســوی دیگر، ســوکار آذربایجان به طور جداگانه پیشنهاد داده است که محموله ای را با قیمــت17.96دلار به ازای هرmmBtu ، تحت قــراردادG2Gارائه دهد. منابع آگاه گفتند کــه PLLپیشــنهاد Socarرا باOQ  Tradingبرای تطبیق قیمت به اشــتراک گذاشت و به همین علت عمان موافقت کرد محموله را با قیمت17.95دلار در هرmmBtu به جای قیمت پیشــنهادی اولیه18.46دلار تحویل دهد.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.