شرکت ADNOCطی قراردادی 15ساله ، از سال 2028سالانه 1میلیون تن LNGبه سنگاپور تحویل خواهد داد

هفته دوم دیماه 1402 خانه گاز ایران   

شــرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC)،از پروژه کم کربن  ، Ruwais LNGحداقل یک میلیون تن در سال (LNG )را بهENN LNG (سنگاپور) تحویل خواهد داد.

شــرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC)،از پروژه کم کربن  ، Ruwais LNGحداقل یک میلیون تن در سال (LNG )را بهENN LNG (سنگاپور) تحویل خواهد داد. ادنوک قراردادی15ساله را برای تامینLNG به( ENN LNGسنگاپور)، یک شرکت تابعه کام ًا تحت مالکیــت ENN Natural Gas مســتقر در چین، امضا کرده اســت و طبق این توافقنامه،حداقل1میلیون تن LNGدر هر ســال به ( ENN LNGسنگاپور) تحویل خواهد داد. ً LNGعمدتــا از پروژه کم کربن  در شــهر صنعتیRuwais LNG ADNOC  Al Ruwaisابوظبی تامین خواهد شــد و  ADNOCقصد دارد تحویل  LNGرا در سال 2028آغاز کند.
انتظــار می رود پــروژه ال ان جیRuwais که در حال حاضر در حال توســعه اســت، اولین تاسیســات صادراتLNGدر منطقه خاورمیانه و شــمال آفریقا باشد که از انرژی تجدیدپذیر استفاده می کند. این پروژه که از هدف انتشار خالص صفر سال ADNOC2045پشتیبانی می کند، شامل دو واحد مایع ســازی LNGبا ظرفیت کل9.6 میلیون تن در هر سال است و انتظار می رود که ظرفیت تولید LNGشرکت را بیش از دو برابر کند تا به افزایش تقاضای گاز طبیعی در سطح جهان کمک کند.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.