وزیر انرژی عمان به منظور بررسی، استخراج و افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز از بلوک های 38و 74استان ظفار، با شرکت CCEDاین کشور توافقنامه همکاری امضاء کرد

هفته چهارم دیماه 1402 خانه گاز ایران   

وزیر انرژی عمان جهت بررســی و استخراج نفــت و گاز از بلوکهای38و74در اســتان ظفار عمان، توافقنامه ای را با شرکت توسعه انرژی سی سی (CCED)این کشور به امضاء رساند.

وزیر انرژی عمان جهت بررســی و استخراج نفــت و گاز از بلوکهای38و74در اســتان ظفار عمان، توافقنامه ای را با شرکت توسعه انرژی سی سی (CCED)این کشور به امضاء رساند. بلوک  ۳۸با مساحتی برابر با ۱۷۴۲۵ کیلومتر مربع در جنوب غربی استان ظفار و بلوک ۷۴با مساحتی برابر با  ۳۰۶۴کیلومتر مربع در جنوب شــرقی این استان قرار دارد. این توافق نشان دهنده تعهد وزارت انرژی و معادن به گسترش عملیات بررسی و حفاری منابع نفت و گاز در عمان و اعتمادی اســت که این کشور از سوی سرمایه گذاران داخلی و بین المللی داراست. همچنین، این توافق به افزایش ظرفیت تولیدی این بخش کمک خواهد کرد.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.