شرکت سایپم ایتالیا، پروژه ساخت خطوط لوله گاز جنوبی عربستان را به طول بیش از 700 کیلومتر در میادین حراد و حویه تکمیل کرده است

هفته چهارم دیماه 1402 خانه گاز ایران   

سایپم اعلام کرده است که پروژه خطوط لوله گاز جنوبی این کشور را به منظور افزایش عمر تعداد زیادی از چاه های گاز، در میادین حراد و حویه در عربســتان سعودی تکمیل کرده است.

سایپم اعلام کرده است که پروژه خطوط لوله گاز جنوبی این کشور را به منظور افزایش عمر تعداد زیادی از چاه های گاز، در میادین حراد و حویه در عربســتان سعودی تکمیل کرده است. پیمانکار ارشد صنعت نفت و گاز ایتالیا گفت: دامنه کار شامل تهیه و ساخت یک سیستم خطوط لوله با قطرهای مختلف به طول کلی بیش از700کیلومتر و شامل خطوط جریان، خطوط لوله و خطوط انتقال است. ســایپم در طول این پروژه، با هدف کاهش مصرف نفت و افزایش استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت اولیه برای چندین صنعت داخلی از آرامکو حمایت کرده بود.

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.