ادنوک: توسعه ظرفیت تولید نفت و گاز امارات با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد دلاری تا سال2027

هفته چهارم آذر1401 خانه گاز ایران   

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) در اطلاعیه‌ای که اخیرا منتشر شد، اعلام کرد که تا سال 2027، 150 میلیارد دلار در بخش نفت و گاز سرمایه‌گذاری خواهد کرد

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) در اطلاعیه‌ای که اخیرا منتشر شد، اعلام کرد که تا سال 2027، 150 میلیارد دلار در بخش نفت و گاز سرمایه‌گذاری خواهد کرد که نسبت به برنامه 127 میلیارد دلاری این شرکت که یک سال پیش اعلام شده بود، افزایش داشته است. بر اساس این اطلاعیه‌، ادنوک همچنین یک واحد جدید برای پردازش و بازاریابی گاز تشکیل خواهد داد و به دنبال فروش سهم اقلیت از تجارت به نام ادنوک گاز از طریق عرضه اولیه سهام در ابوظبی در سال 2023 است.
شرکت دولتی ادنوک یک واحد جداگانه برای بررسی توسعه بین‌المللی در گاز، مواد شیمیایی و منابع جدید انرژی ایجاد خواهد کرد. امارات متحده عربی در شرایطی میلیاردها دلار برای تولید نفت و گاز بیشتر خرج می‌کند که تلاش دارد تا سال 2050 به انتشار خالص کربن صفر برسد.

 

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.