از آلمانی ها خواسته شد برای صرفه جویی در مصرف گاز، گرمایش را کاهش دهند.

هفته اول دی 1401 خانه گاز ایران   

«کلاوس مولر»، رئیس آژانس شبکه فدرال آلمان گفت: خانوارها و مشاغل آلمانی باید سطح گرمایش را کاهش دهند تا گاز بیشتری صرفه جویی کنند.

«کلاوس مولر»، رئیس آژانس شبکه فدرال آلمان گفت: خانوارها و مشاغل آلمانی باید سطح گرمایش را کاهش دهند تا گاز بیشتری صرفه جویی کنند، زیرا زمستان در راه است و جریان گاز از روسیه قطع شده و باید مصرف خود را تا 20 درصد کاهش دهند.
اگر سطح گاز موجود در انبار تا اول فوریه سال آینده به کمتر از 40 درصد برسد، این یک سطح بحرانی در نظر گرفته می‌شود و آلمان ممکن است مجبور شود اقدامات شدیدی مانند جیره بندی گاز انجام دهد. سطح بحرانی ذخیره‌سازی گاز می‌تواند باعث واکنش بیشتر برای حفظ انرژی در آلمان، از جمله سهمیه‌بندی احتمالی گاز شود.
آلمان در حال حاضر در مرحله دوم هشدار قرار دارد و در صورت کاهش ذخایر گاز به سطوح بسیار پایین، ممکن است در وضعیت اضطراری سطح سه قرار گیرد.

 

پربازدیدترین خبرها

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک
ملت، کوچه شهید سلطالی، شماره ۶۵

تلفن: ۶۰-۲۲۰۲۹۳۵۱

info@gashouse.ir :پست الکترونیک

لینک های مرتبط

وزارت نفت

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی نفت ایران

موسسه مطالعات بین المللی انرژی



خانه مطالعات راهبردی گاز به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برای پاسخ گویی به نیازهای مطالعالی، پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی گاز ایران در حوزه مطالعات راهبردی در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تأسیس و افتتاح شد.